Recomandări care sporesc încrederea în afacerea ta

Pe lângă informațiile de bază pe care le verificăm, există și alți indicatori ai încrederii, pe care ți-i recomandăm și care au potențialul de a îți transforma afacerea într-un real succes. Astfel, pentru a spori impactul pe care afacerea ta online îl are asupra vânzărilor companiei tale, îți mai recomandăm să implementezi și elemente descrise mai jos.

Blog

Crează-ți o pagină de Blog și scrie regulat articole cu conținut unic. Blogurile sunt extrem de utile atunci când vine vorba de creșterea unei afaceri, dat fiind faptul că articolele originale (create în mod corect, după anumite reguli de copywriting) sunt indexate de către motoarele de căutare, astfel că vor fi afișate ca răspunsuri la căutările potențialilor clienți.

Un blog întreținut, la care este adăugat în mod constant conținut relevant pentru publicul țintă, este un instrument de marketing extrem de valoros pentru afacerea ta. Cu fiecare nou articol postat, vei mai urca o treaptă către vârful clasamentului, în ceea ce privește rezultatul în cadrul motoarelor de căutare.

Important: Îți putem crea un Blog pentru ca afacerea ta sa devina cât mai cunoscuta și respectată. O echipa de profesioniști poate, deasemenea, sa scrie regulat articole pentru blogul tău.

Gramatica

Mai are rost să-ți spunem cât de importantă este o exprimare corectă? Și nu trebuie sa uităm, deasemenea, de diacritice. Ele sunt foarte importante. Limba romană folosește aceste semne în scriere care fac înțelegerea mesajului tău mult mai ușoară. Google recunoaște o gramatică corectă și indexează mai bine site-urile care o folosesc în mod corect.

Oricât de creativ ar fi textul afișat în cadrul site-ului tău, acesta nu va avea impactul dorit, atât timp cât există greșeli gramaticale. Mai mult, astfel de greșeli vin ca mărturie împotriva angajaților tăi și a capacității tale de supervizare – pe scurt, împotriva afacerii tale.

Important: Îți putem veni în ajutor, verificând integral partea de conținut textual a site-ului tău, astfel încât neatenția de moment să nu afecteze credibilitatea afacerii tale. 

Continut unic

Conținutul site-ului tău trebuie, obligatoriu, să fie unic. Un conținut unic dă personalitate afacerii tale online, indică profesionalism și atenție la detalii. Nu e așa că ți-ar plăcea să fii clientul unui site care este condus cu o astfel de mentalitate? Conținutul unic spune povestea produsului, văzută prin ochii tăi, și împinge clientul să intre în lumea pe care tu o creezi în jurul articolelor tale. Nu este ușor să dai caracter unic descrierii produselor, dar avantajele sunt certe și de lungă durată. De-a lungul timpului, multe s-au schimbat în algoritmul prin care Google indexează site-urile și le împinge către prima pagină pe unele dintre ele. Dar un singur lucru nu s-a schimbat niciodată: conținutul site-ului trebuie să fie unic.

Important: Ți se pare greu? Lasă-ne pe noi să ne ocupăm de unicitatea conținutului site-ului tău.

Descriere dimensionata

Folosește o descriere a produselor, cât mai bine dimensionată: nici prea mare, pentru că plictisește, nici prea mică, pentru că nemulțumește. Oferă cât mai util informațiile pe care le deții și folosește, în descriere, cât mai bine, principiile CAB ( Caracteristici, Avantaje, Beneficii ).

Design site

Să spunem că magazinul tău și-a făcut debutul în mediul online în urmă cu mai mulți ani. Ai fost mulțumit, la momentul respectiv, de interfața site-ului, așa că nu te-ai mai întors asupra acestui aspect, pentru că nu l-ai considerat primordial pentru bunul mers al lucrurilor.

Totuși, aspectul general al site-ului este primul contact pe care potențialii clienți îl au cu afacerea ta. Conform studiilor de marketing efectuate, design-ul (atunci când este neglijat), ocupă un loc fruntaș printre motivele care generează neîncredere în domeniul comerțului online.

Îți propunem un exercițiu de imaginație: încearcă să te pui, pentru un moment, în pielea persoanelor care îți vizitează site-ul: ai fi dispus să oferi informațiile tale personale unui magazin al cărui aspect general sugerează că nu a mai fost actualizat din anii ’90? Simțul comun dictează că nu ai face acest lucru, sau, cel puțin, majoritatea vizitatorilor site-ului respectiv nu ar face acest lucru.

Pe lângă estetica site-ului, intervine partea de  temă responsive – care permite site-ului să își adapteze designul paginilor în funcție de rezoluția ecranului dispozitivului de pe care este accesat (laptop, telefon, tabletă etc). În era tehnologiei, este obligatoriu ca site-ul tău să se poată adapta acestor cerințe.

Social media

Este recomandat să fii activ în social media, locul unde alții pot lua cunoștință cu produsele tale într-un mediu neconvențional. Crează-ți un profil și o pagina pentru afacerea ta, postează-ți ideile și împărtășește cu alții, ceea ce îți place, referitor la afacerea pe care o derulezi.

Promovarea în cadrul rețelelor de socializare nu lipsește, în zilele noastre, din cadrul strategiilor de marketing – lucru de înțeles, dacă ne gândim la timpul petrecut zilnic, de către cei mai mulți dintre noi, navigând pe rețelele de socializare.

Astăzi, orice companie care se respectă este prezentă în cadrul uneia sau mai multor rețele de socializare, întrucât acestea reprezintă un canal de comunicare extrem de eficient, prin intermediul căruia consumatorii, țintiți după criterii bine stabilite, pot fi atrași către serviciile sau produsele pe care le comercializezi, ajutându-te să îți faci vizibilă afacerea, să o dezvolți. În plus, promovarea în social media are și avantajul costurilor relativ mici (sau chiar inexistente, dacă mizezi exclusiv pe o creștere organică – însă acest lucru presupune o dezvoltare extrem de lentă).

De asemenea, prin intermediul acestor rețele de comunicare îți poți crește traficul pe blog, postând trimiteri către articolele proaspăt create, astfel încât persoanele din rețeaua de prieteni a companiei să fie la curent în mod constant cu noutățile din cadrul blog-ului.

Important: Afacerea ta are nevoie de postări scrise profesionist.

Umaritori in social media

Nu încerca să-i atragi atenția și să-l induci în eroare pe un potențial client, lăudându-te cu foarte mulți urmăritori ai paginilor de social media. Nu încerca să obții pe alte căi, mai multe persoane care să îți aprecieze pagina. Pe termen lung te va trage înapoi.

Logo site

Apelează la profesioniști pentru un logo de impact. Logo-ul este elementul definitoriu al identității afacerii tale. Este simbolul vizual după care vei fi recunoscut și în jurul căruia site-ul tău va crește.

Important: Profesioniștii se găsesc la www.zavadarnnera.com – Build Trust.

Recenzii

Trebuie să depui toate eforturile ca produsele tale să fie notate de către clienții care le-au cumpărat. Părerea lor este importantă și contează în decizia de cumpărare a altor potențiali clienți.

Produsele recenzate sunt indexate mai bine decât celelalte.

Despre puterea recenziilor oferite de clienți asupra deciziei de cumpărare nu trebuie spuse prea multe lucruri, pentru ca tu să înțelegi importanța incomensurabilă a acestora pentru afacerea ta. Este suficient să îți pui o singură întrebare: „Eu de câte ori m-am lăsat influențat de recenziile pozitive/negative primite de un produs, în procesul de cumpărare?”.

Testimoniale

Trebuie să obții părerea câtorva clienți despre afacerea ta online, despre serviciile tale sau despre modul general în care colaborați și, apoi, publică aceste păreri pe site-ul tău.

Testimonialele reprezintă declarațiile scrise sau înregistrate ale clienților care au intrat în contact cu compania ta și vor să își exprime părerea în legătură cu această experiență.

Alături de recenzii, testimonialele nu trebuie să lipsească din strategia ta de marketing. În ochii consumatorilor, acestea vin ca dovezi ce susțin legitimitatea unei afaceri. Potrivit studiilor de specialitate (și propriei experiențe), oamenii au mare încredere în spusele semenilor lor, atunci când vine vorba despre decizia de a cumpăra un anumit produs. Suntem influențați și influențăm, cu precădere în mediul virtual. Este important să ai în vedere acest lucru.

Imagini

Folosește numai imagini de calitate, cu rezoluție mare. Imaginile neclare sau luate de pe alte site-uri cu marcajele acestora, indică neglijentă și, bineînțeles, conduce la o lipsă de încredere. Lipsa de încredere înseamnă vânzări în scădere.

Reclame

Să fie clar, prea multe reclame afișate pe site-ul tău nu te ajută…să mai fie și la produse sau servicii care nu au legătură cu domeniul tău…!

Spam

Nu trimite mesaje către persoane care nu s-au abonat la newsletter-ul tău. Te va trage înapoi. Google vede și spam-ul. Și mai sunt și persoanele, cărora le trimiți mesaje, care te pot raporta ca faci spam, iar atunci lucrurile se complică.

Plata cu cardul

Implementează această metodă de plată…suntem în secolul XXI. Există platforme care intermediază plățile online și care sunt foarte ușor de implementat. Datele de pe cardurile clienților vor fi în siguranță și vor fi prelucrate de către aceste platforme fără să te implice în vreun fel.

Această modalitate de plată a devenit o obișnuință în lumea întreagă (oferă consumatorilor confortul psihologic de a ști că au achitat produsul, nu mai este nevoie să poarte grija banilor – tot ce trebuie să facă este să se bucure de el, atunci când va fi livrat).