Într-un prezent în care transparența și credibilitatea sunt o sursă crescândă de avantaj competitiv, câștigarea încrederii consumatorilor este esențială.

Companiile care sunt transparente cu privire la standardele și practicile online, lasă clienților controlul asupra deciziilor. Procedând în acest fel, oferă valoare certă tranzacțiilor online, în schimbul cărora vor fi catalogate ca fiind «de încredere» și vor câștiga acces permanent la coșul de cumpărături al consumatorului.

Obținerea marcajului «Site Verificat», furnizat de WeTrust, este modul simplu a-ți crește rapid credibilitatea. Astfel, clienții vor avea motive suplimentare să creadă că afacerea ta este legitimă și are o bună reputație.

Despre WeTrust

WeTrust militează pentru un internet sigur și onest. Compania noastră, ca terță parte cu caracter neutru, verifică respectarea standardelor online ale unui site (în ceea ce privește informarea și onestitatea) și îndeplinirea obligațiilor legale, susținând necesitatea înștiințării utilizatorilor asupra aspectelor care îi vizează – comerciale și non-comerciale, de securitate și confidențialitate.

Potrivit cercetărilor efectuate în domeniu, 7 din 10 cumpărători online de produse sau servicii au spus ca nu vor cumpăra de pe site-urile în care nu au încredere. Ca atare, trebuie să câștigi încrederea cumpărătorilor, pentru a-ți putea crește vânzările. Cum poți să realizezi acest lucru? Lasă-ne să verificăm informațiile pe care le-ai furnizat, să le îmbunătățim (dacă este cazul) și apoi să spunem vizitatorilor tăi că ai o afacere de încredere.

Cat de important este un marcaj de incredere?

Cumpărătorii online

7 din 10 cumpărători online au declarat ca nu vor cumpăra de pe site-uri în care nu au încredere.

Creșterea vânzărilor

Marcajul de încredere îți mărește vânzările de produse sau servicii cu minim 12- 15%.

Importanța marcajului

În unele sondaje, 61% dintre participanți nu au cumpărat pentru că a lipsit marcajul de încredere.

De ce fiecare site are nevoie de un marcaj de încredere?

Pentru ca afacerea ta să supraviețuiască online, trebuie să înțelegi cum funcționează încrederea în acest mediu.

Încrederea utilizatorilor nu este o alegere; este o stare psihologică, care se poate schimba sau care poate fi influențată. Deci, tot ceea ce trebuie sa faci este să elimini îndoielile potențialilor clienți, prin păstrarea site-ului tău transparent și în siguranță.

Afișând marcajul de încredere „Site Verificat” în cadrul site-ului tău, poți atinge acest obiectiv.

Încearcă să te pui, pentru câteva minute, în locul unui oarecare cumpărător online. Dorești să achiziționezi, spre exemplu, o anumită jucărie pentru copilul tău. Ai găsit-o în mai multe magazine online și ai rămas, pană la urmă, la două dintre acestea.

Magazinul1 este prietenos și curat. Se poate naviga foarte ușor, imaginile sunt făcute din mai multe unghiuri, are recenzii bune, descrierea este originală. Mai mult, în pagina de finalizare a comenzii ai găsit un simbol, o etichetă, un sigiliu de încredere. Apeși pe el și îți este afișat profilul complet al companiei care administrează site-ul. Pană aici, ești mulțumit, magazinul îți inspiră încredere. Adresa URL a site-ului începe, de asemenea, cu HTTPS, ceea ce înseamnă că informațiile între tine și site sunt criptate. Ești pregătit să cumperi de la Magazinul1. Totuși, înainte de a achiziționa produsul, simți nevoia să verifici și Magazinul2, pentru a fi sigur că iei cea mai bună decizie.

Similar cu Magazinul1, Magazinul2 este curat și are imagini clare, recenzii bune și o descriere amplă. Cu toate acestea, anumite aspecte îți creează un sentiment de disconfort: cumparativ cu primul magazin, aici nu există un sigiliu de încredere, iar adresa site-ului începe cu HTTP – ceea ce îți semnalizează faptul că nu este securizat. Se instalează neîncrederea. În acest punct, închizi imediat site-ul și te întorci la Magazinul1, în cadrul căruia plasezi comanda și aștepți ca jucăria copilului tău să îți fie livrată în zilele ce urmează.

Această mentalitate este destul de des întâlnită și reflectă încrederea consumatorilor în sigiliile de încredere. Conform anumitor sondaje, pana la 61% dintre potențialii cumpărători gândesc astfel. În exemplul de mai sus, Magazinul2 este, de asemenea, un magazin online cu legitimitate. Poate că este la fel de cinstit ca și Magazinul1, dar lipsa indicatorilor de securitate (sigiliului de încredere sau a HTTPS) îl face mai puțin frecventabil.

Tu care magazin alegi să fii?